Τρίτη 12 Αυγούστου 2008

Συνεντευξη Λετιερι στο sport3.gr

από sport3.gr

Πως πήρες την απόφαση να αγωνιστείς για πρώτη φορά στη Γ' Εθνική;

«Είναι αλήθεια ότι δεν γνωρίζω πολλά από την κατηγορία. Ούτε καλά-καλά ποιες είναι οι δυνατές ομάδες και οι κινήσεις που έχουν κάνει. Μετά την αποχώρηση μου από την Καλλιθέα, θέλησα να εξετάσω τις προτάσεις που είχα από τη Γ' Εθνική και ο Παναργειακός ήταν εκείνος που μου έκανε την καλύτερη».

Ποιος ήταν εκείνος που σου μίλησε για την ομάδα;


«Ο πρώην συμπαίκτης μου στην Καλλιθέα, Νίκος Μεσέρδης, ο οποίος είχε υπογράψει νωρίτερα στον Παναργειακό. Μου είπε ότι διαθέτει μια καλή ομάδα, έναν πρόεδρο που αγαπάει το σύλλογο και εξαιρετικές συνθήκες για να αγωνιστώ. Ετσι, με έπεισε να έρθω».

Όλα όσα σου είπε τα διαπίστωσες και από κοντά;

«Παρακολούθησα την ομάδα στο φιλικό με την Ενωση Μιδέας και μου άρεσε αρκετά. Ξέρω ότι είναι νεοφώτιστη στην κατηγορία αλλά έχει υψηλές βλέψεις. Το Αργος μπορεί να μην είναι μια μεγάλη πόλη όπως η Αθήνα αλλά είναι πολύ όμορφη και θεωρώ ότι θα περάσω καλά».

Ποια είναι η υπόσχεση που έχεις να δώσεις στον κόσμο;

«Ο Παναργειακός έχει αρκετό κόσμο και περιμένω ότι θα μας στηρίξει στο νέο πρωτάθλημα. Αυτό που έχω να υποσχεθώ είναι ότι θα προσπαθήσω να βοηθήσω όσο μπορώ για να πετύχει η ομάδα τον στόχο της και να δικαιώσω την εμπιστοσύνη των ανθρώπων του συλλόγου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: