Σάββατο 1 Μαΐου 2010

Μερτύρης στο GOLDEN3: Βλέπει φαντάσματα ο άνθρωπος!

Λίγες ώρες μετά τις καταγγελίες του κ.Κούγια, το GOLDEN3 θέλησε να έρθει σε επικοινωνία με τον ισχυρό άνδρα του Παναργειακού για να μάθει τις πρώτες σκέψεις του. Ο Ιωσήφ Μερτύρης από την πρώτη στιγμή της συζήτησης φρόντισε να μας δείξει πόσο έχει βαρεθεί τις δηλώσεις του προέδρου της Παναχαϊκής επισημαίνοντας για ακόμα μία φορά ότι βλέπει φαντάσματα.
“Δεν μπορούμε να ασχολούμαστε κάθε μέρα με τις δηλώσεις του κ.Κούγια. Κάθε μέρα στα site της κατηγορίας υπάρχουν δηλώσεις του κ.Κούγια. Ο άνθρωπος βλέπει φαντάσματα. Έχω ξαναπεί κάνει πολύ κακό στην ομάδα της Παναχαϊκής με όσα βγαίνει και λέει. Έχει γίνει γραφικός πλέον. Εγώ δεν έχω καμία σχέση με τον κ.Τσακογιάννη.  Καταρχήν αυτός είναι στην Β' Εθνική κι εγώ στη Γ'. Το μόνο που κάνω είναι να ηγούμαι μίας προσπάθειας να βοηθήσουμε την ομάδα. Ο κ.Κούγιας να μας πει μήπως έχει καμία σχέση με τον κ.Τσακογιάννη”, είπε ο Μερτύρης αρχικά και πρόσθεσε στο GOLDEN3.
“Δεν υπάρχει λόγος να κάνω κάποια καταγγελία. Υπάρχει περίπτωση να πάρει κανείς σοβαρά τα λόγια αυτού του ανθρώπου. Εγώ το μόνο που θέλω είναι να γίνει ομαλά η διεξαγωγή του αγώνα. Αυτό θέλω και αυτό επαναλαμβάνω”.

Δεν υπάρχουν σχόλια: