Τρίτη 17 Ιουνίου 2014

Σε ρυθμούς facebook !!!

Τα νέα αποκτήματα του Παναργειακού μόνο αδιάφορα δεν είναι για την νέα τους ομάδα. Συγκεκριμένα Ντάνι Κίκου και Σιμόνε Τσιρίλο "πόσταραν" και οι δύο για χάρη του Παναργειακού.


Ο Ντάνι ανέβασε την φωτογραφία με τον λύκο αναφέροντας ότι" Αυτή είναι η νέα μου σελίδα στο facebook, εντελώς καινούρια. Τι καλύτερη
ευκαιρία να γιορτάσω την νέα μου Ελληνική περιπέτεια ? Την επόμενη βδομάδα θα είμαι στο Άργος μαζί με τον φίλο μου Ντένις Σόουζα. Να είστε έτοιμοι λύκοι!!! " Πλήρως ενημερωμένος ο Καμερουνέζος επιθετικός.


Από την άλλη ο Σιμόνε "πόσταρε" στην σελίδα Panargeiakos Argos Wolves στο facebook και ανέφερε : " Είμαι πάρα πολύ ενθουσιασμένος με αυτή τη νέα περιπετειά μου με τους Πράσινους Λύκους. Να είστε σίγουροι ότι θα κάνω ότι καλύτερο μπορώ για να νικήσουμε το πρωτάθλημα. FORZA ΠΑΝΑΡΓΕΙΑΚΟΣ " Παθιασμένος εμφανίστηκε στις δηλώσεις του ο Ιταλός και αυτό είναι πολύ καλό για τις φιλοδοξίες που υπάρχουν φέτος στον σύλλογο.


Δεν υπάρχουν σχόλια: